Reklamation og levering af forkert vare

Først og fremmest beklager vi på forhånd, at du har modtaget en defekt/ødelagt vare. Når du handler på abycopenhagen.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få sendt varen til reparation, få varen ombyttet eller få pengene retur, afhængig af situationen.

Reklamationen skal være berettiget, og manglen skal ikke være opstået på grund af fejlagtig brug af varen, eller hvad der anses som normal slitage.

Hvis du modtager en defekt eller ødelagt vare, skal du kontakte os indenfor rimelig tid (og senest 2 måneder), efter at du har opdaget manglen. Såfremt reklamationen er berettiget, så refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger.

Kontakt os på mail: info@abycopenhagen.dk

Når reklamationen er godkendt, skal du sende din reklamation til:

ABY Copenhagen

Nøddehaven 14A

2500 Valby

 

Levering af forkerte varer

Vi beklager på forhånd, at du har modtaget en forkert vare. Kontakt os venligst på info@abycopenhagen.dk, så vi kan hjælpe dig videre.

Du er ikke ansvarlig for fragtomkostninger i forbindelse med returnering af en vare, som du ikke har bestilt. Vi refunderer købsprisen og selvfølgelig fragtomkostningerne, når vi har modtaget varerne.